Hvordan taber man sig på røven?

Hvordan taber man sig på røven?

Brug en crosstrainer til at tabe dig på røven.

Hvorfor en crosstrainer?

Crosstraineren er god fordi du både kan forbrænde kalorier og få stram-op-effekt i ét og samme træningspas. Det fedt som du taber på røven skal jo helst erstattes med muskelfylde, så du ikke har for meget løs hud.


Tab dig på røven i dag

Brug en crosstrainer og tab dig på røven samtidigt med at du får strammet op.


Se udvalg

Hvordan taber man sig på røven? Hvordan får man slanke lår?

Få stram-op-effekt samtidigt med at du forbrænder fedt på røven

En crosstrainer har forskellige modstandsniveauer. De lette niveauer gør, at du kan træde hurtigt og ubesværet, og det er godt som opvarmning. I takt med at du bliver varm i kroppen, så kan du øge modstandsniveauet, og du kan endda sætte modstandsniveauet så højt, at det går hen og bliver styrketræning. Og netop det at du kan få styrketrænet røven ved at sætte højere modstand gør at træningspasset både giver forbrænding og styrketræning. Med andre ord får du et træningspas, der gør, at du taber dig på røven. Du taber fedt og opbygger muskelmasse samtidigt.



Hvordan taber man sig på røven?

Tab dig på røven

Find noget godt musik og gå så i gang med din træning i hjemmet. Crosstraineren er god til at træne sig til en god røv pg.a. lave og høje modstandsniveauer.

Hvordan taber man sig på røven? Det gør du ved at kombinere lav og høj intensitet. Den høje intensitet gør, at du får et styrketræningskomponent ind i din træning.


Indbyggede træningsprogrammer i crosstraineren

I de fleste crosstrainere er der mere end 10 indbyggede træningsprogrammer, som du kan følge. Ved at følge træningsprogrammerne er du sikker på at få en effektiv træning, i det programmerne er lavet af fagpersoner. Du kan også finde crosstrainere med mere end 32 træningsprogrammer.



Træn din røv nu

Brug en crosstrainer og tab dig på røven samtidigt med at du får strammet op.


Se udvalg

Hvordan taber man sig på røven? Hvordan får man slanke lår?

Fasthold motivationen og træn regelmæssigt

Som du ved, så er vedholdenhed nøgleordet, når du vil tabe dig på røven. Og det er nemmere at være vedholdende, hvis din crosstrainer er i dit hjem. På den måde slipper du for at tage i fitnesscenteret 3 eller 4 gange om ugen. I stedet for så hop i træningstøjet og gå ind i det rum, hvor din crosstrainer står. Træn i 30 minutter. Gør det 3 eller 4 gange om ugen. Kombiner det med en sund diæt, og så vil du ret hurtigt se resultater.

Hvordan taber man sig på røven?

Tab dig på røven ved at gå til den

Det er nemmere at gå til den, når energien er der. Den psykiske energi det kræver at tage i fitnesscenteret og hjem igen (måske sidder du fast i trafikken), kan bruges på crosstraineren, hvis den står i dit hjem. Gå til den i 30 minutter. Følg et træningsprogram i crosstraineren og snart er træningen gennemført. 4 træningspas om ugen a 30 minutter giver 2 timer i alt. Hvis du forbrænder 600 kalorier under træningspasset, så forbrænder du 2400 kalorier om ugen. Hvis du så sørger for at spise 500 kalorier mindre end dit daglige ligevægtsbehov er, så varer det ikke længe før, at du taber dig på røven og kroppen generelt.



Træn din røv nu

Brug en crosstrainer og tab dig på røven samtidigt med at du får strammet op.


Se udvalg

Hvordan taber man sig på røven? Hvordan får man slanke lår?
[adinserter name=”Block 1″]

Skriv en kommentar

You cannot copy content of this page