Udendørs træning

Udendørs træningsmaskiner

Jeg har skrevet om nogle udendørs træningsmaskiner, som måske er interessante for dig.


Læs indlæg

Udendørs motionsmaskiner

Udendørs træning

Frisk luft og et varieret terræn at træne i. 


Udendørsprogrammer

Udendørs træning har den fordel, at der er mange forskellige terræner at træne i. Og når du bliver god til udendørs træning, så kan du måske rejse rundt og prøve forskellige terræner. Nedenfor kan du se et eksempel på et træningspas i naturen. Stedet er zakrzowek i Krakow.

Eksempel på udendørs træning

https://www.youtube.com/watch?v=Xl4iuA4bCHE&t=191s

Der er også mange ting i naturen, som du kan bruge i forbindelse med træning. Der er fx bænke, som du kan træde op på og nedfra (lunges). Nogle steder er der træningsøer. Fx på stie ø i Odense, hvor der er træningsredskaber, som du kan tage i brug. 

Træningspas på stige ø

https://www.youtube.com/watch?v=Y5Je7R0Jbhk

Du kan også finde inspiration i min e-bog; træning i naturen.

Jeg har trænet mange klienter i naturen igennem mit tidligere virke, Goalgain. Nedenfor finder du nogle målbare tests, som du kan lave, når du træner udendørs (eller hjemme). Disse tests er gode, fordi de siger noget om din generelle form (særligt burpees og squats). Både i forhold til kondition og styrke. Udover disse tests så kan du lave cooper-testen, som går ud på, at du skal løbe så langt, som du kan på 12 minutter. Derefter skal du aflæse distancen. Distancen skriver du ind her, og så får du et kondital. Nogle uger efter kan du re-teste. Dvs. løbe cooper-testen igen. Nedenfor viser jeg burpees, squats og push-ups. Jeg valgte testen som værende så mange gentagelser som muligt på 2 minutter. Hvis du kan tage flere end jeg, så send klippet, og jeg giver et gratis træningsprogram! 

Kan du tage flere burpees?


Kan du tage flere squats?


Kan du tage flere push-ups?


Skriv en kommentar

You cannot copy content of this page